آجر نما نسوز جدید

در این سایت به معرفی انواع آجر نما، مشخصات و معرفی بهترین شرکت فروش و بهترین قیمت آجر نما پرداخته خواهد شد.

آجر نما نسوز جدید

در این سایت به معرفی انواع آجر نما، مشخصات و معرفی بهترین شرکت فروش و بهترین قیمت آجر نما پرداخته خواهد شد.

آجر نما نسوز جدید

آجر نما یکی از مصالح و متریال های پر استفاده در صنعت نماسازی و ساختمان می باشد. آجر نما دارای انواع مختلف آجر نسوز، آجر دکوراتیو، آجر قزاقی و... می باشد.

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نانو آجر چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از دلایل استفاده از نانو آجر برای آبگریز کردن آجر می باشد. نانو آجر باعث جلوگیری از بروز جریان آب بر روی آجر ها می شود و در نتیجه مواد آهکی و نمکی که در آجر و بندکشی سیمانی آجر وجود دارد بر روی آجر شرره نمیکند و آجر نما با نانو آجر شوره نخواهد زد.

اگر نیاز به عایق کردن آجر نما در برابر رطوبت دارید نانو آجر امیران یکی از با کیفیت ترین و پر استفاده ترین محصولات برای این امر مهم می باشد.

پوشش آبگریز آجر نما امروزه طرفداران زیادی در بین معماران و ساختمان ساز ها دارد. با استفاده از این محصول نمای ساختمان آجری خود را تا سالیان سال در مقابل شوره زدن ضمانت کنید.

عامل اصلی تخریب آجرها، جذب آب و نفوذ آن به آجر است. با استفاده از مواد نانو ضد آب آجر، جذب آب مصالح به صفر می‌رسد و باعث می‌شود تا نمای ساختمان حفظ شود.
محلول نانو آجر نما پوشش فوق‌العاده نازک (ضخامت بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نانو متر) روی سطوح ایجاد می‌کند؛ همچنین در تمامی درزهای سطوح نفوذ می‌کند و با این کار باعث ایجاد یک‌ لایه حفاظتی می‌گردد و از نفوذ آلودگی و شوره و سفیدک ایجاد شده توسط باران و یا هرگونه رطوبت بر روی سطح جلوگیری می کند و باعث می‌شود که سطوح آجر یا سیمانی کاملاً ضد آب شود.

نانو آجر نما را بر روی انواع سطوح آجری می زنند. برخی از این آجرها عبارتند از انواع آجر نسوز، آجر نما، آجر سفید، آجر رسی، آجرهای رستیک، آجرهای دکوراتیو و ...

 


دریافت
مدت زمان: 36 ثانیه

 

  • میلاد علی پور